Tilmeldingen til skoleåret 2025-2026 er åben
2
pr. lektion
timer
10
lektioner
pr. modul
10
1
lektion
om ugen
1
Modul 2. Intro til Programmering
Gennem dette kursus dykker børn ned i programmeringens grundlæggende principper ved hjælp af anerkendte og børnevenlige platforme som Scratch Junior, og Kano Code. De får mulighed for at designe deres egne interaktive spil, løse tankevækkende labyrinter, samt skabe personlige animationer og programmer. Kurset er designet til at udvikle børnenes logiske tænkning, styrke deres kreative evner og øge deres selvtillid når de arbejder med teknologi, hvilket forbereder dem til fremtidens digitale udfordringer.
Opnåede resultater:
Kursusmål:
DANSK

Intro til Programmering

22. nov. - 7. feb. 2025
hver lørdag, kl. 10:00–12:00
2549 kr. / 10 lektioner
Landskronagade 2, 2100 København

Intro til Programmering

ENGELSK
22. nov. - 7. feb. 2025
hver lørdag, kl. 12:30–14:30
2549 kr. / 10 lektioner
Landskronagade 2, 2100 København
💡 Kan selvstændigt lave simple spil, animationer og interaktive applikationer.
💡 Forstår grundlæggende programmering, bruger algoritmisk tænkning og visualiserer løsninger på tekniske opgaver.
💡 Har et solidt teknisk fundament og kendskab til it-terminologi, der forbereder til videre programmeringslæring.
⚙️Introduktion til programmeringens verden gennem bl.a. Scratch Junior og Kano Code.
⚙️Design og udvikling af egne spil, animationer og interaktive applikationer.
⚙️Udforskning af grundlæggende programmeringskoncepter.
⚙️Styrkelse af kreativitet, logisk tænkning og evnen til at realisere idéer gennem teknologisk udvikling.
Modul 2. Intro til Programmering
for børn 5-7 år
10 lektioner i alt
1 lektion om ugen
kl. 10.00 - 12.00
2 timer pr. gang
Gentilmelding - 2319 kr.
Pris – 2549 kr.
Fysisk undervisning
Dansk/engelsk hold
Om kurset:
læs mere ->
Gennem dette kursus dykker børn ned i programmeringens grundlæggende principper ved hjælp af anerkendte og børnevenlige platforme som Scratch Junior, og Kano Code. De får mulighed for at designe deres egne interaktive spil, løse tankevækkende labyrinter, samt skabe personlige animationer og programmer. Kurset er designet til at udvikle børnenes logiske tænkning, styrke deres kreative evner og øge deres selvtillid når de arbejder med teknologi, hvilket forbereder dem til fremtidens digitale udfordringer.
Kursusmål:
læs mere ->
⚙️Introduktion til programmeringens verden gennem bl.a. Scratch Junior og Kano Code.
⚙️Design og udvikling af egne spil, animationer og interaktive applikationer.
⚙️Udforskning af grundlæggende programmeringskoncepter.
⚙️Styrkelse af kreativitet, logisk tænkning og evnen til at realisere idéer gennem teknologisk udvikling.
Opnåede resultater:
læs mere ->
💡 Kan selvstændigt lave simple spil, animationer og interaktive applikationer.
💡 Forstår grundlæggende programmering, bruger algoritmisk tænkning og visualiserer løsninger på tekniske opgaver.
💡 Har et solidt teknisk fundament og kendskab til it-terminologi, der forbereder til videre programmeringslæring.
DANSK

Intro til Programmering

Efterår 2025
hver lørdag, kl. 10:00–12:00
2549 kr. / 10 lektioner
Landskronagade 2, 2100 København

Intro til Programmering

ENGELSK
Efterår 2025
hver søndag, kl. 10:00–12:00
2549 kr. / 10 lektioner
Landskronagade 2, 2100 København

Giv dit barn en smagsprøve på fremtiden – anmod om en gratis prøvetime i dag

Hvorfor en prøvelektion er det rigtige skridt:
  • Undersøg barnets interesse for IT: Se, om vores sjove undervisning tænder gnisten for teknologi.
  • Prøv at skabe noget selv: Gå fra at forbruge teknologi til at udvikle noget selv.
  • Prøv os uforpligtende: Test vores undervisning og se, om det er det rette for dit barn.
  • Sjov og engagerende IT: Oplev interaktiv læring og spændende projekter, der motiverer.
  • Mød vores dygtige undervisere: Få indblik i vores positive læringsmiljø og inspirerende undervisere.
FAQ
Har du spørgsmål? Indtast dine kontaktoplysninger, så kontakter vores vi dig hurtigst muligt.
Få en gratis konsultation
Ved indsendelse af formularen giver du dit samtykke til behandling af personoplysninger.