Dette modul introducerer eleverne til grundlæggende koncepter og praktiske færdigheder inden for 3D-design ved hjælp af software som Tinkercad. De lærer at skabe, manipulere og forfine forskellige geometriske former og objekter. Undervisningen bevæger sig gradvist fra simple former til mere komplekse strukturer som kopper, raketter, figurer fra kendte spil og dyr som bjørne og kaniner. Modulet fremmer kreativitet og fortrolighed med vigtige værktøjer til 3D-design.
Kursusmål:
⚙️Opnå fortrolighed med 3D-modelleringsværktøjer og grundlæggende geometriske former. ⚙️Mestre essentielle teknikker som udskæring, samling, farvelægning og brug af teksturer til 3D-modeller. ⚙️Modellere detaljerede 3D-modeller baseret på figurer og objekter, hvilket forbedrer både kunstneriske og tekniske færdigheder.
💡Selvtillid ved arbejde i 3D-miljøer og benytte modelleringssoftware. 💡Udarbejde af adskillige 3D-projekter, fra simple former til komplekse modeller med teksturer og lys. 💡Kunne skabe og tilpasse 3D-objekter samt samle og arrangere dem effektivt. 💡Forstå, hvordan man anvender teksturer og lys for at forbedre realismen, hvilket forbereder dem til yderligere udforskning inden for 3D-design og animation.
Bemærk venligst, at der opkræves et depositum på 150 kr. ved tilmelding til venteliste. Depositummet fratrækkes jeres endelige faktura ved tilmelding til kursus. Ved eventuel afmelding fra venteliste refunderes gebyret ikke.
Giv dit barn en smagsprøve på fremtiden – anmod om en gratis prøvetime i dag
Hvorfor en prøvelektion er det rigtige skridt:
Undersøg barnets interesse for IT:Se, om vores sjove undervisning tænder gnisten for teknologi.
Prøv at skabe noget selv:Gå fra at forbruge teknologi til at udvikle noget selv.
Prøv os uforpligtende:Test vores undervisning og se, om det er det rette for dit barn.
Sjov og engagerende IT:Oplev interaktiv læring og spændende projekter, der motiverer.
Mød vores dygtige undervisere:Få indblik i vores positive læringsmiljø og inspirerende undervisere.
FAQ
Programmering er afgørende i vores teknologiske verden, lidt ligesom matematik og læsning. Uanset fremtidig karriere giver det selvtillid, logisk tænkning og problemløsningsevner, som er værdifulde i alle brancher.
Børn kan begynde at lære programmering fra omkring 5-års alderen. Tidlig start er en fordel, da vores kurser lægger vægt på praktiske øvelser, der sigter mod at give børnene de grundlæggende tekniske færdigheder til at udvikle sig inden for IT.
Vores kurser er bygget op omkring kontinuerlig læring. I løbet af skoleåret kan børn deltage i 3 moduler, som er designet til forskellige aldersgrupper. Kurset følger skoleåret, med pauser i ferieperioderne. Både vores online og fysiske kurser varer 2 timer inklusiv pauser. Vi tilbyder både undervisning i hverdage efter skoletid (16.00-18.00) og i weekenden (10:00-17:00).
Både vores online og fysiske lektioner varer 2 timer inklusiv pauser. Vores erfaring er, at 2 timer er den optimale tid for børnene til at omsætte teori til praksis og arbejde på deres egne projekter. På den måde udvikler de de nødvendige færdigheder, forstår teorien og benytter den nye viden i praktiske projekter. Den sidste undervisningsgang i modulet er en projektdag, hvor børnene præsenterer deres arbejde for læreren og forældrene.
For at deltage i vores fysiske kurser er der intet, I som forældre skal sørge for med hensyn til teknologi. Vi stiller alle nødvendige computere og robotter til rådighed. Hvis jeres barn derimod deltager i vores online kurser, skal barnet have adgang til en bærbar computer med et velfungerende webcam og mikrofon. Dette er vigtigt for at kunne deltage aktivt i undervisningen, stille spørgsmål og interagere med underviseren og de andre børn. Skulle I have spørgsmål eller brug for vejledning i forhold til det tekniske udstyr, er I naturligvis velkomne til at kontakte os.
Selvom jeres børn har IT-undervisning i skolen, fokuserer vores kurser på en dybere og mere praktisk forståelse af, hvordan teknologi virker. I skolen kan IT-undervisningen ofte være orienteret mere mod brug af eksisterende programmer. Hos os lærer børnene at skabe selv – at programmere deres egne spil, animationer og applikationer. Dette udvikler en helt anden form for logisk tænkning, kreativitet og problemløsningsevner, som er afgørende i en den moderne verden og går ud over almindelig brugerkompetencer. Derudover skaber det interesse for læring af teknologi uden for skoletiden.
Har du spørgsmål? Indtast dine kontaktoplysninger, så kontakter vores vi dig hurtigst muligt.
Få en gratis konsultation
Ved indsendelse af formularen giver du dit samtykke til behandling af personoplysninger.