2
pr. lektion
timer
10
lektioner
pr. modul
10
1
lektion
om ugen
1
Modul 3. AI og Maskinlæring
Dette kursus giver en grundlæggende introduktion til Maskinlæring og Kunstig Intelligens med fokus på praktiske projekter og anvendelser ved hjælp af Scratch 3 og andre AI-værktøjer.
Eleverne vil dykke ned i forskellige områder inden for AI, herunder billedgenkendelse, objektdetektering, generativ AI og tekstbehandling. Ved at udvikle deres egne AI værktøjer vil børnene opnå vigtige færdigheder i AI-programmering og træning af modeller.
⚙️Forstå de grundlæggende koncepter inden for AI og ML gennem projektbaseret læring.
⚙️Udvikle og træne maskinlæringsmodeller til forskellige formål, fra billedgenkendelse til analytiske værktøjer.
⚙️Anvende AI i praktiske Scratch 3-projekter til interaktive apps.
⚙️Evaluere og forfine AI-modeller for at forbedre nøjagtighed og funktionalitet, lære af fejl og optimere ydeevnen på deres modeller.
Kursusmål:
💡 Solid forståelse for principper inden for Kunstig Intelligens og Maskinlæring.
💡 Forståelse for anvendelse af AI modeller til at udvikle AI applikationer.
💡 Kompetencer inden for programmering, app udvikling og datahåndtering.
💡 Integration af AI i kreative processer inden for kunst og design.
💡 Færdigheder i at bruge AI-værktøjer til praktiske formål og evne til at lave egne AI-projekter.
Opnåede resultater:
DANSK
Lukket for tilmelding

AI og Maskinlæring

DANSK
28. sept. - 7. dec. 2025
hver søndag, kl. 12:00–14:00
2549 kr. / 10 lektioner
ONLINE undervisning

AI og Maskinlæring

1. sept. - 10. nov. 2025


hver mandag, kl. 16:00–18:00
2549 kr. / 10 lektioner
Landskronagade 2, 2100 København
**Sidste tilmeldingsdag: 16. november
Modul 3. AI og Maskinlæring
for børn 8-10 år
10 lektioner i alt
1 lektion om ugen
kl. 16.00 - 18.00
2 timer pr. gang
Gentilmelding - 2319 kr.
Pris – 2549 kr.
Fysisk undervisning
Dansk/engelsk hold
Om kurset:
læs mere ->
Dette kursus giver en grundlæggende introduktion til Maskinlæring og Kunstig Intelligens med fokus på praktiske projekter og anvendelser ved hjælp af Scratch 3 og andre AI-værktøjer. Eleverne vil dykke ned i forskellige områder inden for AI, herunder billedgenkendelse, objektdetektering, generativ AI og tekstbehandling. Ved at udvikle deres egne AI værktøjer vil børnene opnå vigtige færdigheder i AI-programmering og træning af modeller.
Kursusmål:
læs mere ->
⚙️Forstå de grundlæggende koncepter inden for AI og ML gennem projektbaseret læring.
⚙️Udvikle og træne maskinlæringsmodeller til forskellige formål, fra billedgenkendelse til analytiske værktøjer.
⚙️Anvende AI i praktiske Scratch 3-projekter til interaktive apps.
⚙️Evaluere og forfine AI-modeller for at forbedre nøjagtighed og funktionalitet, lære af fejl og optimere ydeevnen på deres modeller.
Opnåede resultater:
læs mere ->
💡 Solid forståelse for principper inden for Kunstig Intelligens og Maskinlæring.
💡 Forståelse for anvendelse af AI modeller til at udvikle AI applikationer.
💡 Kompetencer inden for programmering, app udvikling og datahåndtering.
💡 Integration af AI i kreative processer inden for kunst og design.
💡 Færdigheder i at bruge AI-værktøjer til praktiske formål og evne til at lave egne AI-projekter.

AI og Maskinlæring

DANSK
28. sept. - 7. dec. 2025
hver søndag, kl. 12:00–14:00
2549 kr. / 10 lektioner
**Sidste tilmeldingsdag: 16. november
ONLINE undervisning
DANSK
Lukket for tilmelding

AI og Maskinlæring

1. sept. - 10. nov. 2025
hver mandag, kl. 16:00–18:00
2549 kr. / 10 lektioner
Landskronagade 2, 2100 København
FAQ
Har du spørgsmål? Indtast dine kontaktoplysninger, så kontakter vores vi dig hurtigst muligt.
Få en gratis konsultation
Ved indsendelse af formularen giver du dit samtykke til behandling af personoplysninger.