IT Senior
Eleverne lærer at lave mobilapplikationer, hjemmesider, 2D- og 3D-spil.
11-13 år
Varighed: 9 måneder
2 timers undervisning en gang om ugen
Offline 8-15 elever pr. klasse
Online: 6-8 elever pr. klasse/Individuelle lektioner
Ugedage og weekend
IT Senior 11-13 år (sprog: Dansk)
Startdato: 23. januar 2025, hver torsdag, 16.00 - 18.00
Sted: Kildevæld Kulturhus Østerbro, Bellmansgade 3C, 2100 København
Varighed: 9 måneder
2 timers undervisning en gang om ugen

Modul 1: App udvikling i App Inventor
Modul 2: Spil udvikling i Python
Modul 3: Design og Branding med Figma, Canva & Miro
fra 86 kr/h
kr
Pakker og Priser
107 kr./ per time
86 kr./ per time
betal månedligt
4 lektioner / 2 timers undervisning
3-måneders betaling
1 modul / 1 personligt projekt
12 lektioner/ 2 timers undervisning
Vores anbefaling
859 kr.
2 319 kr.
97 kr./ per time
6 185 kr.
2 577 kr.
spar 10%
7 731 kr.
spar 20%
9-måneders betaling
3 moduler/ 3 projekter
36 lektioner/ 2 timers undervisning
<WE CREATE>/EDUCATE/(INSPIRE)NOW. <WE CREATE>/EDUCATE/(INSPIRE)NOW. <WE CREATE>/EDUCATE/(INSPIRE)NOW.<WE CREATE>/EDUCATE/(INSPIRE)NOW. <WE CREATE>/EDUCATE/(INSPIRE)NOW.
Hvad vil dit barn lære?
Projektpræsentation og offentlige taler
Platformen Analytisk tænkning
Spilprogrammering i 2D og 3D
At arbejde i grafiske editorer
At skabe objekter, karakterer, animere dem i spil
Oprettelse af hjemmesider på Tilda
Effektiv kommunikation
At sætte klare mål og opnå gøde resultater
Andre kurser, som børn i alderen 5-17 år vil nyde.
Niveau 1
12 praksisbaserede lektioner

I dette modul lærer børn, hvordan man laver mobilapplikationer til Android ved hjælp af den visuelle programmeringsplatform, App Inventor.

Efter at have gennemført dette modul, vil eleverne have kendeskab til:

  • Udvikle forskellige modeller til mobile applikationer
  • Forstå grundlæggende principper for app-programmering
  • Lave simple algoritmer
  • Oprette mere end 10 Android-applikationer
  • Uploade applikationer til PlayMarket og lære at tjene penge på dem
Bløde færdigheder: at fremlægge offentligt deres egne projekter.
Niveau 2
Læreplan
9/18 måneder
med praksisbaserede lektioner
3/6 moduler
36/72 lektioner
+ portfolio med projekter
Kontakt os på + 45 52 78 78 12
Hvordan foregår kurserne
Projektpræsentationer og certifikater efter hvert modul
Moderne klasseværelse udstyret med innovative teknologier
En gratis ekstra lektion inkluderet
Personlig elevkonto tilgængelig for forældre, med tilgængelig tidsplan
En lærer for hver klasse
Alt materiale er tilgængeligt, inklusive sporing af akademisk præstation og chat med lærere og klassekammerater
International uddannelsespraksis
Undervisningen afholdes en gang om ugen, på 2 timer hver.
En klar portefølje af projekter og et diplom i slutningen af ​​kurset
Projekter
Spiludviking på Unity, spil - Doodle Jump
Modul: Spil Desing - Unity

I dette modul lærer eleverne at skabe 2D- og 3D-spil på Unity-platformen og lærer det grundlæggende i C#-programmering.
Spiludviking på Unity
Modul: Spil Desing - Unity

I dette modul lærer eleverne at skabe 2D- og 3D-spil på Unity-platformen og lærer det grundlæggende i C#-programmering.
Spiludviking på Unity
Modul: Spil Desing - Unity

I dette modul lærer eleverne at skabe 2D- og 3D-spil på Unity-platformen og lærer det grundlæggende i C#-programmering.
Se hvordan undervisningen og projektpræsentationerne afholdes
Kontakt os på + 45 52 78 78 12
info@impactacademies.dk
CVR: DK 44965348