Efter blot 3 måneders træning vil eleven være i stand til at programmere godt nok til at komme ud på arbejdsmarkedet og freelance.
14-17 år
Varighed: 9 måneder
2 timers undervisning en gang om ugen
Offline 8-15 elever pr. klasse
Online: 6-8 elever pr. klasse/Individuelle lektioner
Ugedage og weekend
IT Ekspert
Andre kurser, som børn i alderen 5-17 år vil nyde.
Hvad vil du lære?
At udvikle applikationer i Java.
At bruge Python til at udføre alle opgaver
At udvikle webtjenester og applikationer ved hjælp af programmeringssproget C#
At oprette websteder og mobil-applikationer ved hjælp af JavaScript.
At udvikle dine egne 3D-objekter og virtuelle verdener.
At mestre programmeringssproget SQL.
Grundlæggende om softwaretest
Bløde værdier
Offentlig tale og præsentation af dit eget arbejde
Det grundlæggende i konstruktiv kommunikation og teamwork
At sætte klare mål og opnå resultater
Indstilling af tidsstyring og adjektiver
Tekniske færdigheder
<WE CREATE>/EDUCATE/(INSPIRE)NOW. <WE CREATE>/EDUCATE/(INSPIRE)NOW. <WE CREATE>/EDUCATE/(INSPIRE)NOW.<WE CREATE>/EDUCATE/(INSPIRE)NOW. <WE CREATE>/EDUCATE/(INSPIRE)NOW.
Læreplan
9/18/27 måneder
med praksisbaserede lektioner
3/6/9 moduler
36/72/108 lektioner
+ portfolio med projekter
Niveau 1
Niveau 2
Niveau 3
Pakker og Priser
107 kr./ per time
{WE GENERATE EXPERIENCE}*<EXPLORE+INVENT> {WE GENERATE EXPERIENCE}*<EXPLORE+INVENT> {WE GENERATE EXPERIENCE}*<EXPLORE+INVENT> {WE GENERATE EXPERIENCE}*<EXPLORE+INVENT> {WE GENERATE EXPERIENCE}*<EXPLORE+INVENT>
86 kr./ per time
betal månedligt
4 lektioner / 2 timers undervisning
3-måneders betaling
1 modul / 1 personligt projekt
12 lektioner/ 2 timers undervisning
Vores anbefaling
859 kr.
2 319 kr.
97 kr./ per time
2 577 kr.
6 185 kr.
spar 10%
7 731 kr.
spar 20%
9-måneders betaling
3 moduler/ 3 projekter
36 lektioner/ 2 timers undervisning
Kontakt os på + 45 52 78 78 12
Hvordan foregår kurserne
Projektpræsentationer og certifikater efter hvert modul
Moderne klasseværelse udstyret med innovative teknologier
En gratis ekstra lektion inkluderet
Personlig elevkonto tilgængelig for forældre, med tilgængelig tidsplan
En lærer for hver klasse
Alt materiale er tilgængeligt, inklusive sporing af akademisk præstation og chat med lærere og klassekammerater
International uddannelsespraksis
Undervisningen afholdes en gang om ugen, på 2 timer hver.
En klar portefølje af projekter og et diplom i slutningen af ​​kurset
Projekter
3D-modellering i Blender
Modul: 3D-modellering i Blender

At lære dette program vil være det første skridt mod at forstå verden af ​​tredimensionelle teknologier.
Spiludvikling på JavaScript
Modul: Programmering i JavaScript

I løbet af dette modul lærer eleverne programmeringssproget JavaScript scripting. Det er ansvarligt for bekvemmeligheden og animationerne på et websted.
Spiludvikling på Python
Modul: Programmering af spil og chatbots i Python

I løbet af lektionerne skaber eleverne chatbots, interaktive tekstbaserede spil, lærer at dechifrere kryptografi, vanskelige matematiske operationer, Collatz-hypotesen.
3D-modellering i Blender
Modul: 3D-modellering i Blender

"Blender" bruges til at implementere mange store projekter: faktisk blev specialeffekterne til filmen "Spider-Man 2" skabt i dette program. At lære dette program vil være det første skridt mod at forstå verden af ​​tredimensionelle teknologier.
3D-modellering i Blender
3D-modellering i Blender

"Blender" bruges til at implementere mange store projekter: faktisk blev specialeffekterne til filmen "Spider-Man 2" skabt i dette program. At lære dette program vil være det første skridt mod at forstå verden af ​​tredimensionelle teknologier.
Se hvordan undervisningen og projektpræsentationerne afholdes
Kontakt os på + 45 52 78 78 12
info@impactacademies.dk
CVR: DK 44965348